haha ~ slamat datank kt blog prince .. sorry la blog ye x la cntek mne .... aqw x rty sgat nk buat2 blog nie ~ tpy hope kowg enjoy ar blog aqw ... n plezz follow blog aqw n comen2 la ~ thnx bgy yg da follow .. i lebeuuu ~

Tuesday, 26 July 2011

bosan ~

ary nie akk aqw x kje .. die ad je kt umh 24 jam .... die kne jge walik ~ hahaha ~ aqw n azlan , lpaz kn rungtame .. lawan maen game .... hahaha ~ aqw bkn rty sga maen gme nie ... lawan n die slalu klah je ... ps2 aqw ckp la n die ... aqw bsan gle maen game .... ps2 die tye aqw ape yg best kt putrajaya nie .. aqw jwap la ... kt cnie best pub je .. sbb aqw kn kaki pub .. hahaha ~ ps2 di ckp n g tgok wayang , ad ke pawagam dkat cnie .. aqw ckp la ad .. tpy xbest ... aqw n mem aqw slalu g oneutame je ~ lpax2 sne .. klau x oneutame .. aqw g sunway ~ ps2 die naek ataz ... turon2 die da siap2 smart2 .. aqw x tauk die nk g mne ..... die mnx kunci moto n peralatan moto aqw ...
die ckap nk g amik tunang die .. bwak mai snie ... aqw tye die da agy tauk mama aqw blom .. die ckp da .. aqw ksi ar .... tgl aqw swg2 kebosanan ~ hahaha ~ lpaz 5 jam die kua .. die alix bawak 2nank die ... aqw lpax n 2nank die ar kt ruangtamu ~ 2nank die ske gle cubit pipi aqw .. aqw ase da merah da pipi aqw die keje kn .... adoy ~ sakit gle .... aqw tye awex die .... klau bosan slalu wat pe ... die ckp tye la azlan ... hahaha ~ aqw da tye die .. tpy x jwp pon .... huhuuhu ~ laz2 aqw g amix daniel maen n die .. xad la bosan sgat ~ huhuhu ~ lpaz 2 megat alik ~ die alix bisink2 kat umh memerontak .. kot die kne mara n cikgu mne entah .. aqw xtauk la sbb aqw .... aqw mlaz nk lyan ie .. daniel da tdoe .. aqw mcok blix aqw update blog .. hahaha ~ gile aqw nk buat blog nie ~ da ar x rty~ 

No comments:

Post a Comment